Subject: Broneerimissüsteem
From: "Elisabeth Gross" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 21 May 2024 11:28:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen Saku Vallavalitsuse noorte heaolu spetsialist Elisabeth.

Soovin uurida online broneerimissüsteemide kasutamise kohta, et saaks 
noortele pakkuda võimalikult paindlikke võimalusi nõustamise aja 
broneerimiseks.

*	Hetkel olen kasutajasõbralikkuse ja lihtsuse põhimõttel valinud Calendly 
platvormi, saate siin mu tehtud näidisega tutvuda: 
https://calendly.com/noorteheaolu/   (kasutanud veel ei ole).

Enamus bron.süsteemid küsivad broneerija eesnime ja emaili. Minu kui 
nõustaja jaoks ei ole need vajalikud andmed ja ma ei hoiusta neid kuskil. 
Noor võib ka Nipitiri enda nimeks panna 😊

*	Samuti on aja broneerimisel kirjas andmete hoiustamise info (By 
proceeding, you confirm that you have read and agree to 
<https://calendly.com/terms> Calendly's Terms of Use and 
<https://calendly.com/privacy> Privacy Notice.)

Ehk kas eesnime ja e-maili küsimine on sobiv (emaili autentimist ei küsita)?

Lugupidamisega

Elisabeth Gross / Noorte heaolu spetsialist
Tel: 5878 8850

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee> www.sakuvald.ee 
<http://www.facebook.com/sakuvallanoorteheaolu> 
www.facebook.com/sakuvallanoorteheaolu